УВІЙТИ
Логін:
Пароль:
Реєстрація
Забули пароль?

Співробітництво





Сервіси

Стан замовлення

Оплата і доставка

Замовлення аналогів

Умови повернення

Стати постачальником

Купити автозапчастини у нашому магазині Ви можете використавши два сервіси

Сервіс №1 Пошук за № деталі.

Для цього необхідно визначити оригінальний номер деталі, яку Ви хочете купити. Після чого, внести номер у вікно "Пошук за № деталі", вибрати із запропонованого списку, деталь, яка Вам необхідна, додати її в кошик, оформити замовлення та провести оплату. За виконанням Вашого замовлення, Ви можете спостерігати в розділі "Журнал замовлень". Для виконання і здійснення операцій необхідно пройти реєстрацію в нашому Інтернет-магазині. Зареєструвавшись у нас, надалі Ви зможете отримувати знижки та брати участь в акціях як постійний покупець.

Сервіс №2 Замовлення/запит за номером кузова  (vin-коду).

Для цього необхідно скористатися формою "Замовлення за номером кузова". Заповнити інформацію, запропоновану Вам та надіслати запит. Наші менеджери підберуть для Вас необхідну деталь і зв'яжуться з Вами протягом години для уточнення ціни та термінів постачання деталі.

За більш детальною інформацією звертайтесь за контактними телефонами або пишіть нам на електронну пошту (див. розділ «Контакти»).


Колір статусу Статус замовлення Опис

Очікує обробки Замовлення прийняте, очікується обробка замовлення менеджером.

 Очікує оплати Замовлення оброблено та призупинено. Очікується надходження оплати.

В замовленні Замовлення взяте в роботу. Розміщене замовлення постачальнику.

В замовленні (Коригування за кількістю) У замовленні відбулися зміни (відмова за однією з позицій або зміни в ціні).

Очікується надходження Замовлення переміщується від постачальника на склад компанії.

Готовий до відвантаження Замовлення надійшло на склад, очікується відвантаження товару.

Виконаний Замовлення виконано (надіслано/відвантажено клієнту).

Відмова клієнта Замовлення скасовано клієнтом.

Відмова постачальника На даний момент деталь відсутня на складі. Ви можете замовити деталь, скориставшись альтернативною пропозицією, представленою на сайті  

Оплата

Всі замовлення запускаються в роботу при отриманні 50% передоплати вартості замовлення

Оплатити товар, ви можете безпосередньо в офісі компанії (див. розділ "Контакти") або перерахувавши кошти на картковий/розрахунковий рахунок. 

Зверніть увагу, ціни на сайті вказано без урахування доставки! 

Доставка з-за кордону:

- Доставка включена (крім негабаритних деталей).

Перелік запчастин та вартість:
  • Бампер - 90€ - 120€
  • Глушник (передня, середня та задня частина) - 40€
  • Глушник у зборі - 130€
  • Двері - 80€
  • Двері задні (кришка багажника) - 80€
  • Поріг – 30€
  • Капот - 85€
  • Диски - 30€
  • Крило заднє - 100€
  • Крило переднє - 45€
  • Передня панель – 35€
  • Подрамник – 90€
  • Обшивка даху (крихка) - 75-100€
  • Скло заднє/вітрове - 80€
  • Скло дверей - 15€
  • Панель приладів (торпеда) – 150€

- Не габарит - 12 $/кг (капот, бампер, крило тощо)
          Габарит - 6 $/кг (амортизатори, гальмівні колодки, рульові рейки тощо).


Доставка по Україні:

1. Самовивіз із філії/складу, див. розділ "Контакти".

3. В офіс транспортної компанії.

4. Для товарів вартістю до 50$ доставка – 1$.

5. При доставці у філію компанії не габаритних деталей додатково додається доставка (Капот - 35 $, двері - 30 $, бампер - 35 $, скло - 20 $, крило переднє - 20 $, крило заднє - 35 $, підкрилок - 7 $).


У зв'язку з тим, що у фірмових каталогах зустрічаються помилки – надані кроси не завжди є правильними. Перевіряйте взаємозамінність деталей на інші сайти або каталоги.


1. Повернення приймається до розгляду після оформлення заявки через форму "Запит на повернення"

2. 14 календарних днів від моменту замовлення.

3. Товарний вигляд (цілісність та чистота упаковки, комплектність, відсутність слідів установки).

4. В окремих випадках запчастини можуть не підлягати поверненню - при пошуку товару в розділі "Повернення" у вигляді піктограм і , де означає, що повернення неможливе.

Порядок оформлення повернення:

1. Ознайомтеся з правилами повернення замовлень.

2. Перед поверненням переконайтесь у цілісності та товарному вигляді запчастини.

3. Створіть запит на повернення, вказавши артикул деталі та кількість.

4. Дочекайтеся відповіді на ваш запит.

5. Здійсніть відправку повернення або передайте деталь кур'єру.

6. У разі відправки перевізником, сплатіть вартість доставки та повідомте номер декларації.

До повернення не приймаються:

1. Запчастини, привезені "на замовлення" з-за кордону (ОАЕ, Європа, Америка....).

2. Деталі електрики (свічки, лампочки, датчики, комутатори тощо).

3. Олії та рідини.

Рекламації:

1. Узгоджуйте з вашим менеджером.

2. Запропонувати:

  1. Замовлення-наряд (Акт виконаних робіт) на встановлення/монтаж зазначеного товару, з реквізитами та печаткою СТО;
  2. Замовлення-наряд на діагностику(Акт виконаних робіт), внаслідок виявлення неполадок;
  3. Укладання СТО (Акт дефектації/рекламації) про причину/наслідок/виведення виходу з ладу деталі виконане на фірмовому бланку СТО;
  4. Документ про оплату виконаних на СТО робіт.

Для того, щоб стати постачальником компанії Автосток, потрібно завантажити прайс. Після перегляду прайсу адміністратором він завантажиться на сайт.